כל פתרונות האינטרנט תחת קורת גג אחת

בניית אתרים

שיווק במנועי חיפוש

רשתות חברתיות

פתרונות ניהול מתקדמים

אפיון אתרים

בניית אתרים מקצועית

עיצוב אתרים

בניית אתרים

אתרים בעיצוב אישי מותאמים למיתוג בית העסק

בניית אתרים מקצועית

עיצוב ריספונסיבי המותאם למדיות השונות

תאימות מלאה למנועי החיפוש

שיווק במנועי חיפוש

קידום אורגני בגוגל

קידום ממומן בגוגל

google places, קידום לוקאלי

פתרונות ניהול מתקדמים

CRM מערכות ניהול

פורטלים

ניוזלטרים ועוד

מיתוג וליווי עסקי

בניית קונספט עיצובי

בניית שפת מותג

הקמת מערך עיצוב אופליין ואונליין

בניית תוכנית שיווקית

חברתנו מובילה בתחום שיווק באינטרנט עם דגש על בניית אתרים ומגוון פתרונות קידום לבית העסק לרבות קידום אתרים אורגני ,קידום ממומן ושיווק בפייסבוק. לפרטים חייגו 052-3604282. צור קשר →

תהליך בניית רשימת מילות המפתח הינו השלב הראשון שמבצעים לפני תחילת עבודת קידום האתר.

 איתור מילות המפתח :

 1. תשאול בעל האתר – בעלי האתר או צוות העובדים של העסק ידע לתת את מילות המפתח העיקריות הרלוונטיות לפעילות העסק שלהם.

 2. בדיקת מתחרים – בדיקה אילו מילות מפתח המתחרים של העסק בחרו לקדם.

 3. חיפושים קשורים – בתחתית תוצאות החיפוש ישנה רשימה של חיפושים קשורים שיכולים לעזור בהגדלת רשימת מילות המפתח ולתת רעיונות נוספים.

 4. גוגל אדוורדס – בדיקה אילו מילים רלוונטיות מופיעות תחת חיפושים רלוונטים לתחום בקישורים הממומנים.

 5. כלים של גוגל לבחינת מילות מפתח – Google keyword external / google suggest ועוד כלים נוספים.

סיכום

 שלב בניית רשימת מילות המפתח הינו קריטי ויש להשקיע בו זמן והרבה מחשבה.

 יש לדאוג שהרשימה תכיל את כל הנושאים שבהם עוסק האתר,  אח”כ לבנות היררכיה של מילות המפתח ובהתאם לכך בשלב הבא יתבצע אופטימיזציה של דפי נחיתה לפי הנושאים והיררכיית מילות המפתח שיצרנו.

 

לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר ל- קידום אתרים אורגני/ממומן – לחץ כאן

  גוגל +